HTML

Játék tesztek

Az oldalon mindenféle játékokat szeretnék bemutatni, jókat rosszakat egyaránt.

Friss topikok

Linkblog

NFS Carbon

2007.10.06. 19:27 :: adrianonfssite

Üdvözöllek titeket a Need For Speed Carbon tesztjénél. A carbon az NFS sorozat 10. tagja. Nagyon be lett harangozva a játék, aztán mégsem azt kaptuk amit elvártunk volna. A játékban ismét a Carrier mód a gerinc, de azért más módok is vannak. (gyorsverseny, online mód stb…) A carrier mód története a Most Wantedének a végére alapul, tehát folytatódik az a történet. Akkor kezdeném is a Carrier bemutatásával. Csak azoknak, akik nem ismerik a Most wanted történetét, itt van röviden: Megérkezünk Rockport city városába a full laza tuning bmw-kel, amikor a black list 15 tagja kihív minket versenyezni. A neve nem más, mint Razor aki akkor még egy Ford Mustanggal nyomul. Előtte versenyeznünk még a talpnyalóival (Ronnie, Bull) is. Őket lezavarjuk a BMW-vel könnyedén, de akkor jön Razor. Értesülvén arról, hogy milyen jók vagyunk, csalásra határozza el magát, megbütyköli az autónkat, hogy az a verseny közben leálljon. Sikerül a terve, elnyeri a BMW-nket és vígan elhúz vele. Elmegyünk az autókereskedésbe, megvesszük az alap autónkat, és elkezdjük magunkat feltornázni a fekete listán. Mikor a végén lealázzuk Razort és visszakapjuk tőle a BMW-nket jön a fő üldözés, a komplett rendőrosztag utánunk szökik. Miután leráztuk őket, elhagyjuk a várost. (Ennyi a most wanted történetéről. Hogy ne legyen keveredés innentől a Carbonét olvashatjátok)
Ahogy elhagyjuk Rockport city-t, Palmont Citybe keveredünk. Amint elkezdjük a karriert a Razortól visszanyert BMW M3-unkkal menekülünk az utcai járőrből lecsúszott fejvadász, Cross elől. Ha sikerül a menekülés (ami nem túl nehéz) akkor belefutunk egy útlezárásba, ahol aztán kicsúszunk. Mikor már Cross majdnem elkapna, akkor jön Darius és megment minket. Az a Darius, akit a játék végén le kell győznünk. Mikor megérkezik, egy full laza intro kíséretében, vele van régi barátnőnk Nikki aki mostanában Dariust favorizálja. Mikor Darius lefizeti Crosst hogy száljon le rólunk, akkor azt mondja, hogy most kárpótolhatjuk azért amit egyébként meg el se követtünk. Ez így túl zavaros ugye? Itt a magyarázat: Egy régi Esti versenyen megjelentek a rend bátor őrei és lekapcsolták a bandát, kivéve minket. Nekünk sikerült meglógnunk egy piros táskával, amiben pénznek kellet volna lennie. De pénz helyett üres dobozok voltak a táskában. Ezt a pénzt nekünk le kellet volna adnunk Dariuséknak de hát így nem volt mit. Így magyarázkodás helyett inkább leléptünk. Darius azt találta ki, hogy ezt a pénzt versenyzéssel szerezzük vissza. Itt jön az első fontos momentum: Mivel BMW-nk ronccsá tört az útlezárásnál így új autóra van szükségünk. Három autó közül választhatunk: Mazda RX-8: a tuner képviselője, Chevrolet Camaro SS: a muscleé és az Alfa Romeo Brera az egzotikumé. Feladatunk, az hogy a városon belül elfoglaljuk a kerületeket. A város négy részre oszlik: Kenji területe, Angei területe, Wolfé és Dariusé. Kenji a tuner képviselője, Angei a muscleé, Wolf az egzotikumé. És a legnagyobb terület Dariusé, amit Audi LeMans Quattro 2007-ével tart meg. Döntésünk (ugye hogy milyen típusú autóval kezdünk) határozza meg hogy, melyik területen kezdünk. Ugye ha tunert választottunk akkor Kenjinél kezdünk, stb... Ha pl.: tunerrel kezdünk és belépünk Kenji területére akkor ismét egy full laza intro kíséretében, közli velünk, hogy örülnek, hogy itt látnak most már igazán eltűnhetnénk. De így megy ez mindenhol. A meleg fogadtatás után el kell mennünk rejtekhelyünkre. Itt megkapjuk első csapattársunkat. Igen, ez egy újdonság a Carbonban: a csapatmunka. Majdnem minden versenyre jön velünk valamelyik csapattársunk. Csapattársaknak következő típúsai vannak: Blokkoló: Feladata az ellenfelek kiütése, Szélfogó: Feladata elénk kerülni és előttünk haladva szélárnyékot adni, hogy gyorsabban tudjunk felgyorsulni és az útkereső: Feladata elénk kerülve útlevágásokat keresni és ezeket mutatni a térképen. Még egy szórakoztató momentum hogy a csapattársunk rádión tartja velünk a kapcsolatot, azt hangoztatva, hogy éppen milyen jók vagyunk vagy éppen milyen rosszak. Első csapattársunk Neville aki Blokkoló. Nem árt tudni a csapattársainkról, hogy vannak ezeken kívül számos hasznos tulajdonságaik. Az autónk tuningolásánál is szükségünk lesz rájuk. Addig Pl.: nem tudunk autosculptolni amíg, mellénk nem áll Collin. Az ő tudásával már módosíthatunk az alkatrészeken nem csak felhelyezni, tudjuk azokat. Ezek után mikor nyerjük a versenyeket és elfoglaljuk a területeket, kihívhatjuk a főnököt. Az én esetemben Kenji volt. Mikor lenyomjuk az első versenyben akkor jön a Canyon Dual. Igen ez is egy újdonság. A lényege, az hogy az első lépcsőben minél közelebb kerülni ellenfelünkhöz és így pontokat szerezni. A második lépcsőben feladatunk minél távolabb kerülni ellenfelünktől mivel itt már a pontokat nem kapjuk, hanem vonják le tőlünk. Minél közelebb van hozzánk ellenfelünk annál többet. Ha itt is lenyomjuk a riválist, akkor hasonlóan, mint az mw-ben 2 dolgot választhatunk. Ezek után megszerezzük a területét és mehetünk tovább. Ahogy foglaljuk a területeket és megszereztük mind a hármat kivéve Darius-ét akkor kezd kiderülni egy óriási összeesküvés. Kiderült hogy az összes csapattag ott volt azon az éjszakán, amikor sikerült meglógni a zsaruk elől. Az összeesküvés tetejében ki más állhatna, mint Darius. Ő intézte úgy, hogy a zsernyákok ne lőjék ki verdánkat, hogy hagyjanak elmenekülni. Neki köszönhetően állt félre egy rendőr által kormányzott 300C. Az ő embere volt az is, aki kicserélte Nikki táskáját a pénzel teli helyett az üres dobozosra. Mikor ez mind kiderül Nikki számára, hogy nem is mi csaptuk be, hanem Darius akkor azonnal mellénk szegül. Darius területei elfoglalásával kihívhatjuk a "nagyfőnököt". Először a csapatával kell megküzdenünk két versenyen (Kenji, Angei, Wolf). Ha őket lenyomtuk, akkor mehetünk Darius ellen. Miközben Darius ellen versenyzünk, egy idő után elég idegesítő az állandó röhögése. :)) (ezt csak pc-n tapasztaltam) Lenyomtuk az első versenyen, ami körverseny utána mehetünk ellene kanyonban is. Én személy szerint egy Nissan Skyline GT-R34-essel szétaláztam, de természetesen más autókkal is verhető. Mondjuk azért egy RX-8-al ne, álljatok ki ellene, mert azzal biztos, hogy nem :)). Ha legyőztük itt is akkor kivittük a Carbont. Ami szemet szúr, hogy a játék nagyon rövid. Ki lehet játszani lassan (ez kb. 3 napot vesz igénybe) és ki lehet tolni gyorsan, ami pedig 1 napot. A lassút annak mondjuk, hogy nem odaugrálunk a versenyekre, hanem a városon átmenve megyünk el oda és minden versenyt megcsinálunk. A gyors az pont ennek az ellentéte.
Összegzés:
Előnyök: Sok autó, Jó tuningolás, szép grafika, az autosculpt, a csapatmunka nekem bejött és az még nekem nagyon bejött hogy a garázsban tudunk tuningolni.
Hátrány: Unalmas játékmenet és Nagyon rövid. Meg még engem az az állandó röhögés a riválisoknál egy idő után nagyon idegesített :)

Grafika: 10/9
Hangok: 10/7
Játékélmény: 10/5
Irányíthatóság: 10/9
Bugmentesség: 10/9

Összesen: 10/7.8


Tudom ez a teszt egy kicsit más lett, mint a többi, de nem volt sok időm rá. Az oldalt pedig nem akartam teszt nélkül hagyni ezért a másik oldalamról (www.needforspeedsite.gportal.hu) írtam át ide a Carbon tesztet egy kicsit kiegészítve. De ígérem ennél csak jobb tesztek lesznek :)
Képek ide kattintva!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatektesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr38188422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása