HTML

Játék tesztek

Az oldalon mindenféle játékokat szeretnék bemutatni, jókat rosszakat egyaránt.

Friss topikok

Linkblog

1. teszt: PES08 Demó

2007.09.30. 14:52 :: adrianonfssite

Üdvözlök mindenkit! Itt az oldal legelső játék tesztje, melyben a Pro Evolution Soccer 2008 demóját veszem nagyító alá. Mint ahogy azt már a PES sorozatnál megszokhattuk, itt is a KONAMI, PES mappájában találhatunk egy settings fájlt, amiben beállíthatjuk, hogy az XBOX-os gomboknak mik legyenek a PC-s megfelelőik. Ugyanis mint a 2007-ben itt is a játéban, ha a controls ra megyünk, csak az XBOX-os gombokat adhatjuk meg. Ezt én egy rossz pontnak veszem, ugyanis hosszú idő mire beállítjuk a nekünk megfelelőre. Na de lépjünk túl a billentyűkön, beállítom a grafikát maximálisra és elindítom a játékot. Egy teljesen új, szépen kidolgozott menü vár, ami úgy, mint a 2007-ben egy „kicsit” interesre sikerült (amit én nem bánok, hiszen inter drukker vagyok :P ) ugyanis a menüben csak kék feketét és egy kis fehéret találhatunk.      
                               (266.3 KB)
(425.0 KB)


                                                  




Ugye értitek már miről beszéltem? :)

Menjünk is az egyetlen megengedett játéklehetőségbe, a barátságos meccsekhez, ahol csak néhány válogatott csapat közül választhatunk a demóban. Ezek a Brazilok, az Argentinok, a Portugálok, a Franciák, a Spanyolok és a Törökök. Én a Brazilokat választottam. :P Miután választottunk csapatot kapunk egy ismételten gyönyörű menüt, ahol alakíthatunk a csapatunkon, szabadon helyezhetjük el a játékosaink helyzetét, cserélhetünk embereket, kiválaszthatjuk kik rúgják a szögleteket és a büntetőrúgásokat, stb.… Tehát sokkal több dolgon állíthatunk, mint a FIFA-ban ahol cserélni sem enged a demóban.

(280.2 KB)(300.9 KB)            






Gyönyörű menük, sok állítható dolog a játékban. Jó pont.

Ezután kezdenék is egy meccset. A játék alapból „Regular” nehézségi szintet állít be, amit én nem tanácsolok elállítani, ugyanis a játék így pont élvezhető. Ennél gyengébb fokozaton már gyerekjáték, ennél erősebben pedig már nagyon komoly kihívást jelent. A meccs elején kapunk egy nagyon szép animációt, hogy bevonulnak a játékosok a bírók vezetésével, felsorakoznak a himnuszokra… Ezek után kezdődhet a mérkőzés. A játékmenet a megszokott, talán kicsivel izgalmasabb, mint a régebbi Football szimulátorok. A játékosok mozgása élethű, akárcsak a labda pattogása. Szabálytalanságok esetében a játékosok reklamálnak, győzködik a bírót, több-kevesebb sikerrel. :) A játék élvezhető és a FIFA-val ellentétben itt a demóban is le lehet játszani teljes mérkőzéseket. Ismét jó pont. 
Igazából nem találtam rossz, félresikerült dolgot a játékban, nem találtam benne bugokat, igaz max grafikán játszottam. Ajánlom mindenkinek a demót, élvezhető és ha a játék marad ezen a színvonalon akkor mindenkinek ajánlom a PES08-at! Végezetül a zenéről annyit, hogy illenek a játékhoz, fokozzák a hangulatot.

Grafika: 10/9
Hangok: 10/9
Játékélmény: 10/10
Irányíthatóság: 10/10
Bugmentesség: 10/10 (legalábbis én nem találtam, pedig kerestem!)

Összesítés: 10/9.8
Ezt nagyon jó eredménynek tartom.


Következő teszt: Mafia

Türelmeteket kérem, mert az élet per pillanat úgy szabotál ahogy tud :( :D Először is nemműködik a kepfeltoltés, sem a youtube, mert videókat is csinálnék a játékokról

4 komment

Címkék: pro evolution pes soccer pes08

A bejegyzés trackback címe:

https://jatektesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr74181419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bíró Péter · http://www.biropeter97.shp.hu 2007.11.09. 19:24:04

játszani szeretnék

Birobinho · http://www.biropeter.shp.hu 2007.11.09. 19:26:01

játszani szeretnék

szexrex14 2007.12.04. 11:02:36

Nagyon jól hangzik.
Már alig várom h piacra dobják a teljes játékot.
süti beállítások módosítása