HTML

Játék tesztek

Az oldalon mindenféle játékokat szeretnék bemutatni, jókat rosszakat egyaránt.

Friss topikok

Linkblog

Test Drive

2007.10.03. 17:23 :: adrianonfssite

Test Drive Unlimited teszt:

Üdvözlök mindenkit, a test drive tesztjénél. A játékról eléggé különböznek a vélemények, nekem személy szerint nem nagyon tetszett, később azt is leírom miért. A játék nagyon be lett harangozva, hogy vetélytársát a Need For Speed-et könnyedén le fogja pipálni, hát ez nem nagyon jött össze. Na de kezdeném is a telepítőjével: A játék telepítésében nincsen sok különleges, viszont a telepítő rendelkezik egy háttérzenével, amit én eléggé idegesítőnek találtam. De miután annakidején feltelepítettem még mindig bizakodva néztem a játék elé. A játéknak egy eléggé megszokást igénylő menüje van, mert hát ugye a többi játéknál az ESC gomb a visszát jelenti, itt a kilépést. Tehát erre oda kell figyelni. Elkezdjük a játékot, először embert kell választanunk, lehet fiút és lányt egyaránt. Ezután autót kell bérelnünk. Választhatunk az Audi S4, Chevrolet SSR, Lotus Elise, Pontiac GTO és a Mercedes SLK55 közül. Én az Audit béreltem ki. Lehet választani, hogy 10 vagy 20 percre szeretnénk-e kibérelni, bőven elég a 10 perc, felesleges többre kivenni. El kell mennünk a lakásvásárláshoz, ahol megvehetjük az első házunkat. Miután bejön az animáció, hogy átadják a kulcsokat, kidobja a térképet, ahol választhatunk néhány autókereskedés között. Kiválasztjuk a nekünk megfelelő autót, majd miután megvettük elkezdhetünk versenyezni. Néhány versenyfajtával találkozhatunk: van időfutam, ahol adott időre kell eljutnunk A pontból a B-be, van sprint verseny, ami ugyanaz, mint az időfutam csak nem időre, hanem ellenfelekkel, van Circuit ami szimpla körverseny és még ezeken kívül, van egy mód, ahol az a feladat, hogy traffipaxokon kell áthajtanunk minél gyorsabban. Összesen ennyi versenymód van (ha kihagytam valamit szóljatok) és ezeken kívül van még néhány bonusz küldetés, ahol csomagot vagy éppenséggel más autóját kell elfuvaroznunk valahova. És igazából itt a nagy baj, hogy nagyon hamar megunható. Nekem ez volt vele a bajom, hogy még a játék felénél sem jártam de már meguntam. Tehát egy idő után ezek a versenyek hihetetlen unalmassá válnak, és ha a játék unalmas, lehet akármilyen jó a grafikája, a hangjai vagy akármilyen nagy a játéktér, egyszerűen élvezhetetlen lesz. Tehát a Grafikával nincs gond, mert minden gyönyörűen ki van dolgozva, a hangokkal sem igazából de egyszerűen, unalmassá válik. Rengeteg autó került a játékba, mindet megtalálhatjuk a saját kereskedésükben, sőt még motorok is vannak. Az árak kicsit csalókák, mert pl. A Corvette 72 ezer, míg mondjuk egy ferrari több millió, pedig teljesítményben nincs köztük nagy különbség. A másik példa erre, hogy a leggyorsabb motor 32 ezer és azzal bármilyen Ferrarit le lehet alázni. Nem is igazából akarok mást elmondani a játékról, végére itt a szokásos összegzés:

Grafika: 10/9.5
Hangok: 10/9
Játékélmény: 10/3
Irányíthatóság: 10/7
Bugmentesség: 10/8

Összesen: 10/7.3

Képek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatektesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr33184805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása